18 Şubat 2013 Pazartesi

AYETLERİ TAHRİF ETMEK BU OLSA GEREK , BATILI HAK ŞEKLİNDE SÜSLEMEK BU OLSA GEREK !

Aldıkları medine ilmini örneklendirmelerindeki çarpık anlatımlarıyla kendileri dışındakilere hemen tekfirci, hemen harici damgası vuranlardan biride Abdurrahman Kutluay olmuş ta bunu bildirmemiz gerekiyor islam ümmetinin tevhid ehli müslümanlarına...uluhiyyet ve rububiyet tevhidinin kısımlarından olan hakimiyyet tevhidini tahrif edilmiş mürcie itikatıyla halka sunan bir anlatım yapan bu abdurrahman'a bekle yakında yaptığımız ilmi hak çalışmalarımızla tüm batıl söylemlerinizin iç yüzünü topluma ve tevhid ehli müslümanlara öğreteceğiz.şimdilik bu videoyu koymamdaki gaye tanıtım amaçlı hurafeler örneklendirmelerimin içine senide koyduğumu bilmeni isterim...Gerçek selefilik bu anlattıklarınızdan beridir.çünkü selefi olan bir kimse bir konuyu anlatırken batılı hak olarak sunmaz.ayrıca verilen örneklendirmelerde tüm gerçekleri halk bilsin diye doğru örneklendirmeler yapar...yoksa kendi ülkesini tanımayan ve bu ülkenin yönetim şeklini analiz edemeyen kişiler batıl fıkıh anlayışlarıyla halkı şeytani yollara davet ederlerde ama bunu hak sanmakla kendilerini kandırırlar...ilmi bir söz ele alınırken o sözün söylenme vakti veya kime karşı söylendiğide önemlidir...bu ince fıkıh kurallarını ben size öğretmiş olayım....ama bir gün kimin hak kimin batıl olduğunu çıkaracak olan ALLAHU TEALA'YA SENİ VE SENİN GİBİLERİ HAVALE EDİYORUM.SİZDEN VE ANLATTIKLARINIZDAN MAHŞER ALANINDA ŞİKAYETÇİ OLACAĞIMI BELİRTMEK İSTİYORUM ŞİMDİDEN...

Please Upgrade Your Flash Player

Get Adobe Flash player